donderdag 25 april 2013

Armbandjes van 't shirten

Vorig weekend gezellig met mijn dochter aan het freubelen geweest!


Heel eenvoudig van oude 't shirten repen van ong. 2cm knippen ( van naad tot naad is lang
genoeg om hem 3 keer om de arm ) repen evn een keer goed uitrekken en daar een 
vlecht van maken, op de uiteinden klemmetjes dichtknijpen, ringetjes en slotje eraan,
dan is het klaar! ( dit heb ik bij de Xenos vandaan )
Het idee kwam van de blog van By Miekk , daar kun je kant en klare armbanden of 
DIY pakketjes kopen.

3 opmerkingen:

  1. Leuk hoor!!! Ik heb vandaag van t-shirt garen een mandje voor de wasknijpers gemaakt en ik heb nog wat over. Laatst ook van die klemmetjes gekocht bij de Xenos, nu dus nog de sluitingen en ik kan ook aan de slag met een armbandje! Bedankt voor het delen van die van jou.

    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik aben ook bezig met een mandje en daar hou ik vast nog wel iets van over... Volgens mij kun je de armbandjes ook goed dragen zonder sluiting... met is wel erg mooi!!!!

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoer, en eigenlijk heel simpel!

    BeantwoordenVerwijderen