zondag 17 mei 2015

Creatief met hout.

Eens iets heel anders!
We hebben een tijdje terug berkenbomen gesnoeid.
Van de dikste takken heeft mijn man voor mij schijfjes gezaagd.
Deze lagen al een tijdje te drogen en vandaag had ik zin om er iets mee te doen.
Ik zocht op het net een tekst die ik wou gebruiken.
Met letter sjablonen heb ik met verf letters erop geverfd.
Mijn man zaagde 2 planken voor me en maakte er een "bord" van.
Hierop plakte ik met een lijmpistool de schijfjes.
En dit is het dan geworden!:


3 opmerkingen:

  1. wow! wat kan je creatief zijn, ik geniet van dit soort blogjes, leuk gemaakt, thanks for sharing..loves soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee. :-)
    En goed uitgewerkt. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super knap bedacht !!!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen